Jak to dziala
PDF Drukuj Email

1. Zapytanie

Najlepszym sposobem na uzyskanie szybkiej i rzeczowej odpowiedzi jest wypełnienie formularza zamieszczonego na podstronie kontakt. W formularzu należy podać adres strony internetowej oraz listę sugerowanych fraz kluczowych do pozycjonowania. Jeśli mają Państwo problem z określeniem fraz kluczowych można w miejscu słów kluczowych napisać "nie wiem" lub "proszę o sugestię". Niezależnie czy w zapytaniu otrzymamy zestaw słów kluczowych czy też nie zawsze poddajemy je wnikliwej analizie i w miarę potrzeby sugerujemy ich modyfikację.

2. Analiza słów kluczowych i  wycena

Przed przystąpieniem do pozycjonowania konieczne jest przeprowadzenie wnikliwej analizy słów kluczowych. Jak istotne jest to zagadnienie nie trzeba nikogo przekonywać. Dobranie zbyt niszowych słów kluczowych, z tzw. długim ogonem, tanich i łatwych do pozycjonowania, nie wygeneruje należytego ruchu na stronie i nie przyniesie właścicielowi strony oczekiwanych zysków. Z drugiej jednak strony należy wziąć pod uwagę fakt, że nie zawsze pozycjonowanie słów ogólnych, mocno konkurencyjnych, i drogich w pozycjonowaniu ma uzasadnienie z ekonomicznego punktu widzenia. Wszystko to prowadzi do wniosku że dobór i analiza słów kluczowych powinny być wykonane sumiennie, starannie i uczciwie. Analiza słów kluczowych oraz wycena są bezpłatne!

3. Umowa

Z chwilą uzgodnienia słów kluczowych przygotowujemy umowę i wysyłamy ją do klienta e-mailem. W przypadku niejasności wyjaśniamy kontrowersyjne zapisy, jesteśmy też gotowi na pewne ustępstwa jeśli nie będą one krzywdzące dla żadnej ze stron. Po zaakceptowaniu umowy wysyłamy ją podpisaną i zeskanowaną wraz z fakturą proforma za pierwszy etap pozycjonowania (zgodnie z umową). Po otrzymaniu płatności przystępujemy do działania, a fakturę wraz z umową w dwóch egzemplarzach wysyłamy pocztą pod wskazany adres. Jeśli czas nie jest najwyższym priorytetem umowę wraz z fakturą wysyłamy od razu zwykłą pocztą.

4. Optymalizacja strony

Optymalizacja strony www to kolejny istotny etap w procesie pozycjonowania strony. Optymalizacja strony ma na celu takie zmodyfikowanie kodu strony oraz jej zawartości merytorycznej tak aby była ona możliwie wysoko oceniona przez wyszukiwarki.  Z technicznego punktu widzenia zmiany nie są gruntowne i nie oznaczają konieczności wprowadzania kosztownych i skomplikowanych modyfikacji. Optymalizację samej strony wykonujemy osobiście lub w przypadku problemów z przekazaniem na dostępu do strony wysyłamy listę sugerowanych zmian do samodzielnego wprowadzenia.

5. Pozycjonowanie jednorazowe

Pozycjonowanie jest procesem złożonym i długotrwałym, a wszelkiego rodzaju drogi na skróty nie są wskazane gdyż grożą różnego rodzaju sankcjami ze strony Google, łącznie z wyindeksowaniem strony na część lub wszystkie hasła kluczowe na które strona jest pozycjonowana. Pozycjonowanie jednorazowe zwykle trwa od 3 do 4 miesięcy choć w skrajnych przypadkach może trwać nawet 7 miesięcy. Pierwsze efekty pozycjonowania widoczne są po ok 2-3 tygodniach od momentu rozpoczęcia pracy i mniej więcej z taką częstotliwością następuje stopniowa poprawa pozycji aż do osiągnięcia końcowych rezultatów.

6. Pozycjonowanie stałe (opcjonalnie)

Po zakończeniu pozycjonowania jednorazowego jest możliwość przejścia na tzw. pozycjonowanie stałe. W zależności od stopnia konkurencyjności haseł pozycjonowanie stałe może być  mniej lub bardziej zalecane. Mimo stale rosnącej konkurencji wciąż istnieje wiele haseł kluczowych, których skuteczne i długotrwałe pozycjonowanie nie wymaga pobierania comiesięcznych opłat chociaż należy liczyć się z tym że co jakiś czas np. raz na rok, raz na dwa lata lub w momencie gdy właściciel strony odnotuje wyraźny spadek odwiedzin na stronie warto będzie poprawić pozycjonowanie jednorazowe. W przypadku haseł bardziej konkurencyjnych lub gdy sama czołówka jest najwyższym priorytetem pozycjonowanie stałe z całą pewnością będzie dobrym rozwiązaniem.